سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :0
کل بازدید :15822
تعداد کل یاداشته ها : 16
103/2/31
3:16 ص

اخیرا بعد از خارج شدن نام منافقین از لیست تروریستی امریکا رسانه ملی با مصاحبه های مختلف سعی می کند تشکیل سازمان مجاهدین خلق و فدائیان را به امریکا نسبت دهند؟

ایا شما دشمن کم دارید که می خواهید تاریخ را نیز تحریف کنید؟و عده بیشتری را با نظام دشمن کنید مردم که حقیقت را می دانند!

تاریخ تحریف شدنی در ذهن مردم نیست در تاریخ ما که از به قدرت رسیدن دکتر محمد مصدق تا کنون اگر دو اشتباه غیر جبران شدنی را ذکر کنیم که باعث تغیر کل نظام و کج شدن انقلاب و روش دولتمداری را در بستر خود داشت ذکر کنیم می شود به دو عمل و تصمیم مهم اشاره کرد:

اول : تصمیم اشتباه دکتر محمد مصدق در روزهای کودتای 1332 بود که وی از مردم خواست در خانه هایشان بمانند وبیرون نیایند و نتیجه ان شد که همه مردم ایران می دانند از سال 32 تا 57 ستمی که توسط نظام سلطنتی وابسته وطن فروش و خائن به کشور و ملت ما رفت در تاریخ کم سابقه می باشد.

دوم :  تصمیم رهبری سازمان مجاهدین خلق قیام مسلحانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی که کل حساب کتاب ها و نتیجه انقلاب را دگرگون کرد و عده بی شماری جوان نا اگاه به کشتارگاها روانه شدند و بعد نتیجه تا به امروز همه مردم می دانند مجاهدین به منافقین تبدیل شدند و به جاسوسی به اسرائیل و امریکا و در نهایت در کنار ارتش صدام خیانت تاریخی را انجام دادند ولی هر گز امریکا در تشکیل گروه مجاهدین و و وفدائیان نقشی نداشت این گفته که از صدا سیما دارد پخش می شود صد درصدبه نظر شخصی ام غلط و در این زمان درست هم نیست.

اما مطلب زیر در سال  ساعت 9:33 ‎ق.ظ روز 1387/3/28 در وب بلاگ  
http://hubin1000ir.persianblog.ir/ نوشته شده است با خواندن مطلب زیر و اوضاع کنونی باید مقایسه ای انجام شود که اگر دولت به پیشنهادهای مردم دلسوز گوش فرا می داد کار امروز به اینجاها کشیده نمی شد

 

مافیای اقتصادی بخشی از روحانیون

 

این مافیای اقتصادی  ضد  اسلامی و انسانی و ضد انقلابی و ضد امنیت ملی دارد عمل می کند این مافیا باید نابود گردد.

چرا مجمع تشخیص تشکیل شد؟

مافیای اقتصادی چگونه تشکیل شد؟

کدام نهاد قانونی مافیای اقتصادی در ایران برای سرنگونی بوجود اورد؟

ایجاد مافیای اقتصادی فتنه انگلیس بود یا امریکا یا هردو؟

چرا مافیای اقتصادی در ایران از قدرت لایزال برخوردار است؟

چرا رئیس جمهور توان مبارزه با مافیای اقتصادی را ندارد؟

 

                                                                    بعد از انقلاب 57 بخاطر دگرگونی در اوضاع سیاسی در کشورمان افراد سرمایه دار سلطه گر یا از کشور فرار کردند یا در کشور خودمان نقل مکان کردند تا از انتقام مردم بدور باشند.

سرمایه دارانی که بخاطر وابسته بودن به نظام سلطنتی بطور غیر مشروع ثروت ملی را تحت تسخیر داشتند.

ولی دیری نگذشت بعضیها معتقد هستند استعمار کهنه یعنی انگلیس برنامه جدیدی به این سرمایه داران ایرانی تهیه کرد.

عده ای در داخل حاکمیت و نظام هیچ علاقه ای به دگرگونی اقتصادی در کشور نشان ندادند و نظام سلطه سرمایه داری با شعارهای دروغین اسلامی تا به امروز داده می شود.

این عده همان حامیان نظام سلطه بوده اند و هستند که اسلام را مکتبی معرفی کردند که فقط در اعمال پوشش زنان و راه اندازی هئیت های عزاداری و مراسم عاشورا و محترم شمردن روزهای تقویمی تعریف کردند و می کنند.

طرح انگلیس بخاطر این در کشورما داده شد و به اجرا گذاشته شد که نظام سلطه سرمایه داری انحصاری همچنان به تلاش خود در ایران ادامه دهد.

یعنی انقلاب 57 نتواند روابط و قوانین اقتصادی را به نفع اکثریت مردم تعریف و بعد به اجرا بگذارد.

بعضی ها معتقد هستند اصلی ترین طرح انگلیس برای نظام سلطه در کشورمان به خدمت گرفتن بخشی از روحانیون در نظام بود و است.

نظام سلطه گر سرمایه دار که جوانان مردم را به اتهام کمونیست بودن و کفر روانه جوغه های مرگ کرده بود با خوشحالی و سرمست از این موفقیت به فکر شناسایی روحانیون  درباری گذشته و عده ای که در نظام بودند کرد.

با شناسایی روحانیون مقام پرست و زر دوست کار شروع شد.و چند نهادی که بتواند و قدرت قانونی داشته باشد ثروت های ملی به غارت رود درست شد.

در ان زمان جوانان مردم در جنگ هشت ساله خون نثار می کردند تا با دشمن بجنگندند این اقایان بفکر ایجاد نهاد های قانونی بودند تا ثروت ملی را به غارت ببرند وکنترل کامل به اقتصاد کشور را به دست به گیرند که کردند و گرفتند.

نظام سلطه سرمایه دار انحصار گر قدرت طلب به فکر روحانیونی بود که انها بتوانند این عده را در داخل نظام نماینده گی کنند و منافع ائها را حفظ کنند.

همه  عدالتخواهان واقعی که معتقد به اسلام امام خمینی و نهضت ازادی خواهی  حسینی هستند به این اصل اعتقاد دارند که اسلام مکتب سرمایه داری سلطه گر انحصاری نیست.

در اسلام روابط بازار ازاد است ولی تحت کنترل و نظارت قانونمند  حکومت باید عملی شود.

بخاطر جا انداختن اسلام امریکایی که سلطه گران بفکر ان بودند شعار جدیدی در میان مردم داده شد ان شعار این بود:

انقلاب 57 یک انقلاب فرهنگی بود!؟ معنی این شعار این است تحت نام اسلام به مکیدن خون مردم ادامه دهیم !

در شرایط کنونی که گرانی دارد بیداد می کند علل ان چیست؟

گرچه  اصول گرایان و عدالخواهان را به اتهامات واهی معتقدان اسلام سوسیالیستی و غیره متهم می کنند ولی کار این روزها از اتهام زنی گذشته است.

خیلی ها اعتقاد دارند طرح انگلیسی توسط مجمع در کشور دارد اجرا می شود.

محدود کردن اگاهی مردم نابود کردن احزاب ملی و دگر اندیش و تسلط کامل به قدرت سیاسی تحت روحاینون حامی غرب

سرمایه داران سلطه گر می بایست بخشی از حاکمیت و نظام را به سوی خود جلب می کردند.

چگونه ؟

خیلی راحت وساده است :

چند نهاد قدرتمند قانون گذار درست کردند تا با تصویب قانون و با قدرت اجرایی ان بتوانند طبقه جدید سرمایه دار روحانیت بوجود اورند که اوردند و نتیجه ان را شاهد هستیم.

حامیان سلطه و سرمایه داران سلطه گر عده ای از روحانیون قدرت طلب را با  واگذاری شرکت های دولتی که ثروت ملی بشمار می امد را به مالکیت خود ان عده روحانیون یا فرزندان انها در اورند تا این عده از اقاها و اقازاده ها به سرمایه داران باد اورده تبدیل شوند که این کار شد و انها رسما به طبقه سرمایه داران نوین روحانیت  پیوستند.

بوجود اوردن قشر جدید روحانیون سرمایه دار طرح اصلی انگلیس بود که از دولت اقای هاشمی شروع و تا روزهای اخر دولت اقای خاتمی با موفقیت ادامه یافت که ادامه ان تحت فریبکاری خصوصی سازی همچنان ادامه دارد.

*- شخصا به نظام ازاد و سرمایه داری محدود تحت نظارت دولت مرگزی معتقد هستم.

 بعد از انتخاب احمدی نژاد به ریاست جمهوری ورق برگشت و کار بالا کشیدن ثروت ملی توسط روحانیون تازه به سرمایه رسیده متوقف شد تا حدودی اتفاق افتاد ولی بعد ازچند ماه باردیگر گروه  اقای عسگر اولادی نبض واردات و صادرات کشور را گرفتند؟؟؟

این عده از روحانیون همچنان در نماز جمعه ها و در سخنرانی ها با بی شرمی به تبلیغ ظاهرا  اسلام  مشغولند ولی دارند به مردم و دیگر مسئولان نطام دروغ می گویند.

این عده از روحانیون بودند و هستند خصوصی سازی را تبلیغ کردند و می کنند به نظر من حتی اطلاعات دروغین به عرض رهبری رساندند تا ایشان اصل 44را  انگونه که این روحانیون و سلطه گران می خواستند ایشان ابلاغ کند.

بعد از ده سال از خصوصی سازی نتیجه ان چیست؟

فروش ماشین الات کارخانه ها و فروش اراضی کارخانه ها و  خارج کردن ارز بدست امده از کشور و فرار از کشور و بی کار کردن هزاران خانوده بحاطر بستن کارخانه های واگذاری شده بصورت مجانی که با همکاری با بانگ ها به بهانه دریافت  وام سر همه کلاه کشاد گذاشتند.( برای توضیح این مطلب به گزارش کمسیون اصل نود مجلس هفتم مراجعه کنید)

 غارتگران  و چپاولگران ثروت ملی مدعی هستند علل گرانیها عمل نکردن به ادامه خصوصی سازی است این همان سخن شیطان است .

 هم وطنان عزیز:***عدالتخواهان از هر نوع فکر و اندیشه توجه کنید:

دلایل گرانی و تورم نوعی مبارزه طبقه سرمایه دار داخلی با همکاری بخشی از روحانیون است که در کشورما بدون دادن هیچ شعاری در حال انجام است.

رئیس جمهور این عمل این عده مجهول را مافیای اقتصادی می داند.

 رئیس جمهور می گوید مافیای اقتصادی صادرات و اردات را تحت کنترل دارد.سخنرانی در میدان ازادی تهران

بس همه ما شاهد هستیم صادرات و اردات تحت سلطه مافیا است این مافیا کیست؟

بجز این است که وزرات بازرگانی مسئولیت سنگینی در این زمینه را دارد بس چرا قدرت ندارد وارد  میدان شود؟

*یا رئیس جمهور از نظر قانونی توان مبارزه اشکار و علنی با مافیای اقتصادی را ندارد؟

 *اید وزارت بازرگا نی عضوی از مافیاست.

*اید اتاق بازرگانی عضوی از مافیاست

*اید  عده ای از اعضای مجمع  فرماندهی مافیای اقتصادی در کشور را بدست دارد.

بس نتیجه می گیرم که بعد از انقلاب 57 طبقه جدیدی سرمایه دار در لباس روحانیت انگلیسیها بوجود اوردند تا انها با همکاری دیگر سلطه گران و مال پرستان و قدرت طلبان بتواند نبظ اقتصاد کشور ما رابدست بگیرند که گرفتند و این گرانی و تبورم مبارزه ان عده با دولت کنونی است.

*-ر بخواهیم اسلام خمینی را در عمل به اجرا بگذاریم باید این نهاد ی های اسلام نمایی که تحت و زیر چتر اسلام پنهان شده اند را بهم زنیم و انها را افشا کنیم.

*کثریت مردم شریف می دانند چه شخصیت های چه میزان ثروت ملی را به مالکیت خود در اوردند.

 ولی تا این مافیا سرکوب نشود مافیا  احتمال دارد در اینده همه عدالتخواهان را شدید سرکوب کنند.

و بنام اسلام چنان جنایاتی مرتکب شوند که در تاریخ بی سابقه باشد.

** یک مطلب را بارها نوشته ام بار دیگر می نویسم:

نظام سلطه گر سرمایه داری انحصاری ( چه در لباس روحانیت و چه در لباس شخصی ) نه خدا می شناسد نه پیامبر و نه امام انها فقط از دین و مکتب و اسلام و خدا و رسول خدا و امامان به عنوان چتر و پوشش استفاده می کنند تا خون مردم را در شیشه کنند.

*دلیل این ادعا هم  جلو چشمان همه می باشد و همه مردم  شاهد ان هستید مگر همین اقایان نیستند هر روز قیمت هارا بالا می نمی برند؟

*چه کسانی قیمت مسکن و کالاهای ضروری مردم را هر روز بالا می برد؟

*ایا این عده مسلمان و شیعه علی ع هستند؟

 *دولت باید هر چه سریعتر جلو این خون خواران و دزدان بیت المال را بخاطر خون شهدا بگیرد.

* اگر این مافیا به کار غیر شرعی و غیرانسانی خود ادامه دهد من احساس خطر می کنم که این مبارزه علنی این عده با نظام استقلال کشورما را بخطر بیاندازند و کشورما با جنگ داخلی و تجزیه هدایت شود.

مافیای اقتصادی با کسترش گرانی دارد مبارزه سیاسی و اقتصادی با دولت کنونی می کند.ولی ساکت و در سکوت فقط عمل می کند حرف هم نمی زند و شعار هم نمی دهد فقط قیمت هارا بالا می برد تا  گرانی کمر مردم را بشکند تا دیگر فردی مانند احمدی نژاد را به ریاست جمهوری انتخاب نکنند. 

*اگر جناح احمدی نژاد نتواند مافیای متحد اقتصادی را سرکوب کند انها این کار را خواهند کرد و با شدت و با بی رحمی تمام.

 اگر دولت مبارزه انقلابی با حامیان اصلی که در داخل نظام و رده های بالا جا حشگ کرده اند  را با کمک مردم شروع نکند انها در اینده نزدیک خطر جدی به دولت و خطری به استقلال کشورما می باشند.

مافیای اقتصادی متحد شده با بخشی از روحانیون در نظام  با کسترش گرانی دولت را مقصر نشان می دهد ولی حقیقت این است مافیای اقتصادی قدرت اقتصادی کشور را در دست دارد و دارد با دولت مبازه می کند.

 اگر مسئولان نظام جلو مافیای اقتصادی  را نگیرند بهانه بدست عوامل سیا در خارج از کشور  مخصوصا تلویزیون های ماهواره داده است.

 

این مافیای اقتصادی  ضد انسانی و ضد انقلابی و ضد امنیت ملی دارد عمل می کند این مافیا باید نابود گردد.


91/7/17::: 9:17 ع
نظر()